АДМИНИСТРАЦИЯ ТОО «VIAMEDIS» Г. КОКШЕТАУ
Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 31 қаңтардағы № 39 бұйрығына сәйкес «Виамедис» ЖШС-не сәйкес Көкшетау қаласы мемлекеттік қызметтерді көрсететінін хабарлаймыз. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізілімі».
Қоғамдық денсаулық сақтау қызметтерініңсаны 30 қызмет, «VIAMEDIS» ЖШС 14 қызмет көрсетеді;
«Виамедис» ЖШС, Көкшетау қ. келесі мемлекеттік қызметтерді көрсетеді:
- 1. Алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсететін медициналық ұйымға тіркелу.
- 2. Дәрігердің қабылдауына жазылу.
- 3. Дәрігерді үйге шақыру.
- 4. Алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсететін медициналық ұйымнан анықтама беру.
- 5. Еңбекке уақытша жарамсыздық парағын беру.
- 6. Еңбекке уақытша жарамсыздық туралы анықтама беру.
- 7. Стационарлық науқастың медициналық картасынан үзінді көшірме беру.
- 8. Трансплантациялау мақсатында ағзаларды (ағзаның бөліктерін) және (немесе) тіндерді (тіндердің бөліктерін) қайтыс болғаннан кейін донорлыққа өмір бойы бас тартуды немесе келісім беруді тіркеу.
- 9. Пациенттерге стационарға жатқызуға жолдама беру.
- 10. Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде Қазақстан Республикасының азаматтарын шетелге емделуге жіберудің және (немесе) отандық медициналық ұйымдарда емделуге шетелдік мамандарды тартудың орындылығы туралы құжаттарды қабылдау және қарау.
- 11. азаматтардың жекелеген санаттарын дәрілік заттармен, мамандандырылған медициналық мақсаттағы бұйымдармен, медициналық мақсаттағы бұйымдармен қамтамасыз ету.
- 12. Алдын ала міндетті медициналық тексерулерден өту.
- 13. Көлік құралын басқаруға рұқсат беру туралы куәлік беру.
- 14. санаториялық-курорттық емделу қажеттілігі туралы қорытынды беру.
«ВИАМЕДИС» ЖШС КӨКШЕТАУ ҚАЛАСЫНЫҢ МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ БОЙЫНША 12 АЙДАҒЫ ҚЫЗМЕТІ ТУРАЛЫ ЕСЕП 2023
- ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
- Қызмет көрсетуші туралы ақпарат: «VIAMEDIS» ЖШС
- Денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік қызметтердің саны 30 қызмет,Көкшетау қаласындағы «ВИАМЕДИС» ЖШС 14 қызмет көрсетеді;2023 жылы барлығы 1 280 058 мемлекеттік қызмет көрсетілді, «электрондық үкімет» порталы 11 371, қағаз түрінде көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны 655, электрондық түрдегі қызметтер 1 268 032 қызмет;
3) Ең танымал мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат.Ең танымал мемлекеттік қызметтер «Дәрігердің қабылдауына жазылу», «Дәрігерді үйге шақыру», «Алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсететін медициналық ұйымға тіркелу», «Уақытша еңбекке жарамсыздық парағын беру», «Уақытша еңбекке жарамсыздық парағы беру» болып табылады. мүгедектік» мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын бекітілген заңнамалық актілердің және нормативтік құқықтық актілердің саны;
- Қызметті алушылармен жұмыс
1) мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер: Мемлекеттік қызметтердің қолжетімділігі мақсатында мемлекеттік қызметтерді көрсету тәртібі туралы ақпарат ресми интернет-ресурсында орналастырылған «VIAMEDIS» ЖШС филиалы 14 қызмет көрсетеді, көрсетілетін қызметті алушыларға қажетті барлық ақпарат сонымен қатар ұйымның деректер стендісінде орналастырылған. , сондай-ақ мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері жөніндегі Бірыңғай байланыс орталығының 1414 телефоны арқылы.
2) мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді актілердің жобаларын қоғамдық талқылау туралы ақпарат:
Қоғамдық талқылау үшін мемлекеттік органдардың қызметі туралы есептер ресми сайтта орналастырылған.Көкшетау қаласындағы «ВИАМЕДИС» ЖШС филиалы 14 қызмет көрсетеді, мұнда әрбір қызмет алушы есеппен танысып, өз пікірлерін қалдыра алады.
3) Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндірме жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбаттар және т.б.):
2023 жылдың 12 айында мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша 11 түсіндіру іс-шарасы өткізілді, оның ішінде: газеттерде және басқа да басылымдарда мемлекеттік қызмет көрсету сапасы бойынша 11 семинар-кеңес өткізілді. Барлығы 34 992-ден астам адам қамтылған.
Мемлекеттік қызметтерді көрсету процестерін жетілдіру бойынша іс-шаралар
1) Мемлекеттік қызметтерді көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру нәтижелері.
2) Мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар.
Ведомстволық бағынысты медициналық ұйымдардың мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты қызметкерлері ұйымның қаражаты есебінен біліктілігін арттырудың мамандандырылған курстарынан өтеді.
3) Мемлекеттік қызмет көрсету үдерістерін нормативтік-құқықтық тұрғыдан жетілдіру.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау
1) Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы мәліметтер:
2) 2023 жылы мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысты шағымдар түскен жоқ.
3) Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына ішкі бақылау нәтижелері
- медицина қызметкерлерімен қолданыстағы заңнаманың стандарттары мен мемлекеттік қызметтерді көрсету ережелері туралы тиісті түсіндіру жұмыстары жүргізілді;
- медициналық ұйымдардың басшыларына қолданыстағы заңнамаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыруға бақылауды күшейту тапсырылды. Аталған бұзушылықтарға жол берген бақылау объектілеріне оларды жою және кінәлі тұлғалардың жауапкершілігін қарастыру бойынша ұсыныстар берілді.
Одан әрі тиімділік пен қызмет алушылардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттануын арттыру перспективалары.Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттануын арттыру мақсатында 2024 жылға келесі іс-шаралар жоспарланған:
2024 жылға арналған мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы Қазақстан Республикасы заңнамасының сақталуы мәселесі бойынша бақылау іс-шараларының жоспары бекітілді.2023 жылға арналған мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қоғамдық мониторингтің ұсынымдарын ескере отырып, мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша шаралар қабылдау;Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша қабылданған шаралар туралы кеңес өткізу;Мемлекеттік қызметтердің уақытылы көрсетілуіне күнделікті мониторинг; Мүгедектерге мемлекеттік қызметтерді алу кезінде қажетті жағдай жасау (пандустар, шақыру түймелері);
көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдарын уақтылы қарауды қамтамасыз ету, шағымдарға негіз болған себептер мен жағдайларды жою бойынша кешенді шаралар қабылдау
Халықтың мүмкіндіктері туралы хабардар болуын қамтамасыз ету және танымал әлеуметтік желілер мен мерзімді басылымдар арқылы «электрондық үкімет» порталы арқылы мемлекеттік қызметтерді алуға уәждемені арттыру;
Мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын арттыру бүгінгі күні мемлекеттік басқару жүйесін жетілдірудің маңызды бағыты болып қала береді: мемлекеттік басқаруды жетілдірудің нысаналы индикаторларының бірі азаматтардың мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасына қанағаттануын арттыру болып табылады.Яғни, мемлекеттік органдар азаматтар мен ұйымдардың мүддесі үшін қызмет көрсететін «қызметтік мемлекет» моделіне көшу міндеті бекітілген және мемлекеттік басқару сапасының негізгі бағалауларының бірі азаматтардың қызмет сапасына қанағаттануы болып табылады. мемлекеттік қызметтер көрсету.
Администрация ТОО «Viamedis» г. Кокшетау
Құрметті қызмет алушылар, Қазақстан Республикасының Мемлекет қызмет істері агенттігі 2024 жылы мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасымен қанағаттану деңгейін анықтау мақсатында «Ашық диалог» алаңында онлайн нысанда сауалнама жүргізіп жатыр. Сауалнамаға белсенді түрде қатысуыңызды сұраймын.